Hängöga

2012-01-31 at 12:58:42
När man slutar klockan 24.00 och därefter försöker somna vid 00.30, går det inte så bra. Man är som uppe i varv. Resultatet av att man inte kan somna blir att man morgonen efter är utslagen som en klubbad säl. Som vanligt stökade Tomas på kling 07.00 och jag kände hur han stod och fotade den björn som inte bör störas. Jag var fullt medveten och blåstirrade på honom för att pika att han skulle ge fan i att störa mig. Nu när jag i efterhand ser bilderna inser jag ju dock att mina ögon inte var överdrivet öppna och jag förstår varför han inte fattade mina så tydliga signaler. Jag hävdar att jag var otroligt tydlig.



Nåväl, det får väl gå an då. För denna gång. Jag har spenderat morgonen tillsammans med Julia idag igen, och jag har handlat bapelsiner odlade på Malta! Kommer ni ihåg bilden från i höstas, då de var i tillmogningsfasen? Jag fann mitt samvete och köpte mig en klase istället, ägaren till trädet hade tydligen stora planer för skörden trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0