Nu har han åkt

2013-09-01 at 18:27:22
Nu har han både åkt och kommit fram, Tomas. Han åkte igår eftermiddag och kom fram idag eftermiddag, lite drygt ett dygn tog förflyttningen och han är nu i Sydney, försöker somna yetlaged i detta nu.
 
I fredags samlades ett gäng för att säga hejdå, kollegor, vänner osv. Bröderna och jag åt hamburgare dessförinnan, enorma sådanna. Det var en blöt och rolig kväll, bästa tänkbara avslutet.
 
Hejdå vinkar Tomas i regnet, hoppar in i taxin och försvinner med vindrutetorkarna på. Lite som på film.
Vi ses i december!
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Oj, vilket drag och fy för avsked.

2013-09-06 @ 22:31:21
Postat av: Johanna

Nej men oj nu har jag missat grejer! Ska du till Sydney i december? Jag och Jenny ska också till Sydney i december :D nyår i Sydney, yes sir! Vore superkul att ses på en fika isf :)

Hoppas knät blir bättre snart!

Svar: Hej!! Jag har inte sett att du kommenterat. Tomas har som sagt flyttat och jag kommer att flytta efter vid nyår ca, så det passar ju perfekt med eran tripp! Vad ska ni göra där? Hur länge stannar ni? GIVETVIS ska vi ses :))
Kramar!
SarahHoof

2013-10-02 @ 12:08:03
URL: http://johannaekstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0