Betsson 50 år

2013-06-17 at 21:10:00
1963 var året då de första grundstenarna lades för vad som skulle bygga upp det stora företag som jag idag jobbar åt, Betsson. 1963 var tematalet på den tillställning som hölls för att fira händelsen, en fyrarätters middag i Valletta, med utsikt mot havet och Sliema. Många hade ansträngt sig för att fånga 60talet i sin look och alla var fina. Jag tror att jag själv lyckades fånga många detaljer från tidsperioden och trots att jag inte hade mormor klänning blev det ganska bra. Det blir så mycket roligare när man får "klä ut sig". Jag gillar sånt.
 
Vi åkte gemensamt över viken i tre stora skepp, för att gå i land i Valletta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0