Jeans i juli

2013-07-01 at 18:13:08
Förra året vid den här tidpunkten hade vi närmare 45 grader under en period, man tog sig varken in eller ut. Astman skrek, Leidys hamster skrek, pojkarna var saltiga och vattnet besöktes frekvent. Det var hemskt! Och vi var kolsvarta i hyn, solbrända till tänderna. I år färdas vi svalt och förra årets temperatur är utbytt mot behagliga 25. Vi njuter så länge det varar och passar på att gå, röra oss, städa, handla och allt man faktiskt kan göra under tiden temperaturen håller sig under 30-strecket.
 
 
Åh just! Biljetter är bokade, vi ses den 11e juli, Sverige!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu längtas jag efter er! Smultronstället är sparat Sarah, vi ska ut på tur då du kommer hem! <3

2013-07-06 @ 09:17:46
Postat av: Sarah

ÅH vad härligt! Jag längtas så att jag spricker <3 Fem dagar kvar bara :)

2013-07-06 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0