Dålig bläckfisk och soliga dagar

2013-07-07 at 21:50:47
Vi har återigen lyckats smida ihop en riktigt fin helg, med gott sällskap, ljumma vindar och blåa hav. En världshelg. Vårt första besök till St Peter's pool för året avklarades tex, där vi spenderade en halvdag tillsammans med Johan, Johan, Tobbe och tre spanjorskor. Medtagna mackor och grabbarna även några välkylda Corona. Samma sällskap spenderade senare kvällen tillsammans, på en fin restaurang med fantastisk fisk! Creme bruleen var inte helt fel den heller. Vad som däremot var lite fel, skulle det visa sig, var den goda förrätt beståendes av kall skaldjurskopott. Under promenaden hem fick både jag och Tomas oss varsin överraskning. Jag måste fylla upp mitt apoteksförråd med vätskeersättning igen. Här ska botas dålig bläckfisk!
 
 
Vi entrar nu den sista veckan, veckan vars sista dagar kommer att spenderas i Sverige. Köp hem creme fraiche, snart kömmer vi!

Kommentarer
Postat av: Mamma Birgitta

Vi har också haft en pyshelg! Hawaii idag med matsäck och 28 grader. Se till att kurera magarna nu innan hemresan.
Creme fraiche ska det bli.
Längtar. Kram!

2013-07-07 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0