Sjukstuga

2013-02-11 at 11:37:17
Det har vart långa, tunga sista dagar. Sedan i torsdags har jag haft magbesvär och feber. Det är svårt att få behålla sin vätska och att få i sig mat är snäppet svårare. Febern har nu lagt sig och även Tomas är hemma idag, förkyld. Tomas öppnade i förmiddags kylen och vände sig mot den ihopkurade boll i soffan som skulle föreställa mig "Är du sjuk eller?". Blickandes in mot den stora chokladcheesecake med hallontopping på, konstaterade vi båda att ja, jag måste verkligen vara riktigt riktigt dålig. Den har stått där i över 24 timmar.
 
 
Idag väntar film, serier, läsk, kanske lite ris och en jävla massa sömn. Sömnrekordet ligger på 16 timmar, natten lördag-söndag.
 
Tomas fick idag hem en leverans av "nätköp". Han har alltså vågat sig på ett nytt försök och tillförlitat sig på näthandeln, göra en betalning och vänta sig en vara levererad. Denna gång gick det bra och i hallen står nu kartongvis med säkert nödvändiga redskap. Jag har hört nåt om studsmatta, rep, halvbollar och helbollar. Säkert bra grejer.
 
Har du skitit ner dig eller?

Kommentarer
Postat av: isabell

Men skynda, skynda att krya på dig/er. Låter inge vidare det där. Här hemma viker folk ner sig en efter en. Vi hade tänkt vägra det i år. kram från oss.

2013-02-11 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0