Coach på sidan av

2013-02-06 at 21:46:00
I söndags tog vi en take away-påse med frukost från Mint, satte oss i en bulle och tog oss ut från smeten -till fotbollsplanen. Grabbarna i FC Scandinavia lirade lite boll, Tomas engagerade sig helhjärtat på sidan av och jag tog tillfället och testjoggade lite längs havet tillsammans med lite lössläppta hundar.
 
 
En bra söndag och som tur var vann grabbarna. Glad är även jag för att mitt knä inte klagade allt för mycket av en liten kortisjogg. Mitt gymmande gör gott för knät, det kan vi konstatera.
Någon som även märker av en förbättring i knät är såklart Tomas. Han går fint utan kryckor när det tillåts och idag tog han sina första cykeltramp. Ordinerad dos är 15 minuters trampning, 2-3 gånger i veckan. Nu är han kanonlycklig. Det går snabbt framåt.
 
Min syster har äntligen installerat sig i sydamerika och befinner sig just nu i Panama. Deras nästkommande resestopp ser riktigt trevligt ut och jag är lite avundsjuk. Följ hennes och Robins blogguppdateringar på: http://hoofochsunkan.blogg.se/
 
Nu ska Zlatan vinna mot Messi!

Kommentarer
Postat av: Mamma Birgitta

Spelar man fotboll i Foppatofflor på Malta? (Dr. Hunt)
Skönt att era förb...knän sköter sig.
Puss o Kram

2013-02-07 @ 08:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0