Varning för stark bild

2013-04-18 at 18:48:05
Jag är ensam hemma och kan göra precis vad jag vill! Precis när jag vill. Jag ska möblera om lite, laga onyttig mat, sova länge och snarka högt! Det var länge sedan jag hade en kväll ensam, ska nog plocka fram gitarren och riva av en dänga. Våran operasångare på andra sidan väggen tycks redan vikt ner sig efter att vi överröstat en längre tid. Tomas är tillbaka på tisdag, tillsammans med årets första besök. Det ser vi fram emot!
 
 
Imorgon är det fredag, vart tar dagarna vägen?
Fredag är lika med öl på jobbterrassen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Birgitta

Mmmm... Tv kontrollen för sig själv, inte en massa testosteronstinna grabbs som ska kolla fotboll, ingen som väcker en med snarkningar, laga mat åt sig själv, tyst och skönt. Njuut! Ha det bra på fredagsmyset och ha en skön helg!

2013-04-19 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0