Coacharn

2013-04-06 at 15:55:49
Idag har det vart fotboll på agendan. Igen. En hel drös svenska pojkar är nere på besök och fotboll skulle det spelas. Tomas agerade coach och jag agerade fotograf. Säkrast så.
 
 
Jag lurade kroppen till lite långatjocka backintervaller också, gick så pass bra att jag ikväll kommer att unna mig  något riktigt gott. Kanske lite öl. Om det hade gått dåligt hade jag givetvis tröstat mig med samma intag. Oavsett så blir det en trevlig (fotbolls-) kväll.
 
Jag såg lite djur under min tur också, en igelkott och en minst lika stor sork. De hade utöver storleken ytterligare en sak gemensamt -de var båda riktigt brutalt överkörda och platta. Mitt i min vägbana, passerades olyckligt 22 gånger om.
 
 
Tomas har i veckan spungit även han. Jogg på löpband i 8 minuter. Det går fort framåt, och bra går det givetvis också. Han är lycklig och glad, Tomas.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Önnskar er en trevlig kväll med mat o bira och trevligt sällskap. Hoppas verkligen att även du Sarah är lycklig och glad. Jag är lycklig och glad för att ni finns. Kram

2013-04-06 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0