Lägenhetsbyte

2012-09-30 at 11:29:09
Nu har även vi hittat nytt.
Vår fantastiska lägenhet på Tower Road 243, kommer att få sina nycklar utbytta idag och nytt boende har för oss alla kontraktskrivits. Jag och Tomas kommer att ha tillträde efter tiden i Sydney, vilket innebär att jag just nu är bostadslös. Våra väskor är utspridda på 4 olika ställen och själv bor jag hos Johan. Kanonbra!
 
Jag ska inte säga att vi blivit kräsna efter att ha bott som gudar under ett år, men vi kommer att sakna vår utsikt. Den nya lägenheten ligger några gator bakom vilket gör att alla tre lägenheter vi haft här nere, finns alla inom en radie om 200 meter. Gillar området? Helt klart!
 
Vår senaste bostad:
 
Mitt tillfälliga boende hos Johan (andra sidan viken):
 
Vårt kommande boende på Dingli Street:
 
Jag får be om att återkomma gällande insidan av lägenheten, hjärtat av bostaden. Jag kan redan nu meddela att det finns ett stort gästrum för två, med egen balkong. Välkomna ner från den 27e!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kommer!! :)
Grattis till lägenheten!

Puss och kram

2012-10-05 @ 16:08:41
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0