Från besök till Ibiza

2012-09-19 at 16:24:45
I söndags landade Mats och Isabell, ikväll flyger jag och Erik till Ibiza tillsammans med Betsson. Snabba svängar och tvära ryck.
 
Vi har haft det riktigt bra under tiden vi haft besök, både jag och Erik har vart lediga och har fått rått om dem. I helgen blir det Tomas tur att omhänderta och njuta dygnen runt. De har prickat in en vecka med kanonväder! En värmevåg har nått oss och det har vart behagligt varmt varje dag.
 
 
Nu ligger kläderna på hög inne i sovrummet, väskan ska packas för 5 dagar borta, där varje dag/kväll har ett tema. Kan ni lista ut några av temana?
 
 
När jag kommer hem igen har Tomas och jag fyra dagar tillsammans innan han flyger till Australien. Borta i 4 veckor alltså. Strax efter att han flygit ska vi ut ur denna lägenhet då vi sagt upp den, 30e september ska vi alla vara ute. Vart jag och mina klädväskor då hamnar är ännu oklart. Den 10e oktober flyger även jag till Sydney och tillbaka på stenen är vi först i slutet av oktober.
 
Vi hoppas hinna med allt som ska hinnas med och jag hoppas att Tomas hittar en bra lägenhet undertiden jag är på Ibiza och dansar mig till skavsår och klär ut mig till 80-talist.
 
På återhörande, nu har jag bråttom!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det så grymt på Ibiza and let me see you shake your tail feather! ;) Puss

2012-09-19 @ 21:33:31
Postat av: Marjon

Jag gissar på olika musikteman! Progg, disco, rock.

2012-09-19 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0