Betsson goes IBIZA

2012-09-28 at 21:19:00
Nu har jag kommit till ro och diverse hets har lagt sig. Vi kom tillbaka efter 5 dagars konferensresa i onsdags morse, packade lägenheten på två kvällar utan att veta vart vi skulle ta vägen. Tomas flög idag till Sydney och snälla Johan låter mig bo hos honom. Vår packning är utspridda på 4 olika ställen och som det ser ut har vi nu en egen lägenhet inom kort. Vi får se imorgon då jag troligtvis sätter pennan mot pappret. Det är inte alltid superkul att flytta.
 
Ibiza, en spansk ö, mest känd för sina festresor och fulla svenskar. Ön var lugnare än vad jag väntat men hotellområdet som vi alla på 600 st invarderade blev ganska livad. Vi var alltså 600 pers från Betssons alla kontor runtom i världen, Malta och Stockholm mestadels. Helt sjukt vilken liga.
 
Varje kväll hade som nämnt olika teman, bilderna får avslöja det mesta men återfinnas kan: Neon, Hippie, Vitt, Gala och "Betsson". Succé skulle jag vilja påstå.
 
Jag och Erik slet som djur, tillsammans med Mats och Isabell, för att hitta den rätta looken. Jag trycker att vi lyckades bra?
 
 
 
 
 
 
 
Det var den hälsning jag hade från med Ibiza.

Kommentarer
Postat av: Impad

Vågad klädsel på den "vita kvällen" och sjukt imponerad av dig med akrobatiken! Good job girl

2012-09-29 @ 01:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0