Vår här

2012-10-24 at 13:39:00

Då inte bara landet utan även årstiderna är upp-och-ner, har Sydney just nu vår när vi är vana hemma att ha höst. Jag gillar våren, den är fin. Extra bra känns det att få ta del av en vår OCH en höst under oktober - november. Extra dåligt är att Tomas nyser och snorar för pollen, något som man fiffigt slipper på sten-ön Malta

 

Ikväll har vi gått riktigt långt, runt stan och över bron, över bron, runt stan och hem igen. Två möra kroppar kommer att somna gott, inte minst Tomas som just avslutat ett samtal med sin bank. Ett samtal som han planerat skulle dominera och skälla i, snopet fick han vika sig och inse att det inte alls var hsbc's fel att (matematikern) Tomas glömt sin (4-siffriga) kod till sitt VISA. Fötterna torra igen och maten kommer snart in.

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan det vara samma träd jag hade min powernap för 2 år sedan? ;)

2012-10-24 @ 15:15:52
Postat av: Sarah

Det är samma träd, du har så rätt systrami :)

2012-10-24 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0