Nylandat blindstyre

2012-10-12 at 02:42:45
Några tankar som slagit mig hittills på resan:
 
- Tid kan gå fort även när man har tråkigt
- Film är fortsatt bättre än bok
- Dubai har världens bästa flygplats
- 8 timmar ensam på världens bästa flygplats kan bli dyrt
- Jag ska besöka Dubai inom kort
- Malteser kan uppföra sig underligt
- Fulla Malteser på flyg uppför sig jobbigt underligt
- Flygplansluften framkallade snustorra ögon? Hjälp? Blinkförbud? Aldrig hänt förut?
- Det är inte alltid sol i Sydney
- Flygplan landar tydligen snett i blåst och åska
- Det var tur att Emma inte var med vid just denna landning
- Kings Cross är sig likt
 
Nu ligger jag i lägenheten (fin och lagom stor) och tittar ut på regnvädret, det var imorse 9 grader då jag landade och jag kopplade snabbt att jag behöver varmare kläder. Shopping första dagen? "åh nej". Men först: lunch med Tomas!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh! Jag vill också vara med! Ha det nu så härligt och hälsa till Alemainfontänen från mig.

2012-10-12 @ 11:26:08
Postat av: Brännlund

Var det du som blivit "fin och lagom stor"?

2012-10-13 @ 13:19:10
Postat av: Sarah

Haha, Fredrik. Jag misstänkte att någon skulle påpeka den något oklara formuleringen. Missvisande men: det gällde oss båda. Lägenhet och jag!

2012-10-13 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0