Manly men

2012-10-13 at 14:20:00

Idag har vi tagit båten, efter en stadig frukost på Starbucks. Gott. Båten tog oss till Manly Beach, kanonfint! Den 9 gradiga kylan har gett med sig och entré har den 20 gradiga värmen gjort. Vi krossar fingrar för att det håller i sig, speciellt tills imorgon då vi har en hel dagstur till Blue Mountains. 5 grader och snö har varit prognosen, vi får vad mina tunikor och sneakers säger om det. Kaxigast vinner!

 


 

 

Hörde jag en fråga om shopping? Jaarå. Här finns det, massor till alla, stor och liten, allätare och fåfäng. Om det finns skor? Jaarå. Här finns det, massor till alla. Svart tordes vara den nya färgen? (Ja, jag har plats för fler).

 


 

Det finns mycket bögar här säger Tomas, jag märker inte av det. Men trots att han noterat detta finner han sig själv bredvid ett bord av två herrar, där T symboliskt visar hur han till filmkvällen ikväll ska koppla iPad till usb-disk med två sladdar. Han sitter alltså, bredvid två bögar, och slår sina pekfingrar mot varandra, som om det vore det mest normala att göra på restaurang en lördag kväll.

 

Nåväl, nu slänger vi in handduken. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köper du ETT PAR TILL (skor alltså), så slänger jag alla du har här hemma!!!

2012-10-13 @ 23:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0