Spel för gallerierna

2012-11-15 at 13:32:00
Kategori: öga för detaljer. Om Tomas hade haft ett öga för detaljer hade han sett att jag försiktigt börjat smyga in lite julpynt. Om han hade sett att jag försiktigt börjat smyga in lite julpynt hade Tomas blivit arg. Tomas gillar inte julpynt, speciellt inte utan snö utanför.
MEN, utifall att han skulle se julpyntet förberedde jag en kompensation. En enorm tärning! Tomas har alltid längtat efter en gigantisk rubiks kub, men det blev istället en enorm tärning. Tomas kommer att bli glad för tärningen.
 
Tänk så fel jag hade. Han kommer in genom dörren och det tar inte mer än ynka 2 sekunder och han säger "Vad fint du gjort vid tv:n älskling". Tiden passerar och efter 30 minuter ser han en stor tärning på bordet, höjer på ögonbrynen och säger "En stor tärning?".
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Tomas har det nog efter sin far, att se detaljer, eller inte. Fint var det i varje fall.Pynta på, det är jul en gång om året. Kram

2012-11-15 @ 21:56:36
Postat av: Sarah

Han såg det med en gång idag, så jag blev förvånad. Och desto mer förvånad att han gillade det. Lika som jag inte ser skillnad på en strykt och en ostryk skjorta. Man är olika :) Kram

2012-11-15 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0