Choklad och kantarell

2012-11-14 at 21:03:48
Vilken underlig mix tänker ni nu. Men pass på, det gäller separata måltider och är inget som någon kastat på mig -hittills.
 
Just nu sitter Tomas och streamar fotbollsinvigningen av nya arenan i Stockholm. Han svär mycket så jag misstänker att det går dåligt för hemlandet. Jag ansluter inom kort. Middagen är intagen och det blev ikväll en helt fantastisk kantarellpaj på tallriken. Smakade hemma och Tomas frossade så det var väl gott då, om han är tyst under en hel middag, då har man lyckats i köket.
 
Under eftermiddagen idag var det tjejmöte i vår lägenhet. Julia, Kaisa, Kajsa och Fanny var här för att baka liten kaka och umgås några timmar. Kajsa hade med sig son om ca 1 år och Fanny hade med sig son om ca 6 veckor. Jisses vad jag saknar alla ungar där hemma! Men idag har jag fått sniffa lite bebis här nere i alla fall.
 
Nu gjorde Sverige mål, dags att ansluta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0