Bak och fram

2012-11-23 at 23:48:32
Idag är det fredag och Tomas drog klockan 05 imorse till Paris, för att "dricka vin och kolla på fotboll". Det tycker jag är anledning nog att åka på en lång weekend. Jag kan gotta mig i uttrycket När katten är borta dansar råttorna på bordet. Jag har inhandlat utrustning för att måla en stor tavla, jag har nu valmöjligheten att fritt välja vilken av hans skjortor jag ska måla i. Om han bara visste...
 
Vidare har jag och Julia spenderat större delen av dagen i köket, idag också. Två bakverk och en avslutad säsong Greveholm blev resultatet, plus i kanten får vi för hudomtanken. Min ansiktsmask var rosa och luktade hallon? Nästa serie att mala igenom: Sunes jul. Fin i hyn och glada magar -en riktig tjejdag.
 
 
Kvällen avslutades hos Kaisa med en och annan grönsak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0