Fashion Week dag 3/3

2012-05-13 at 19:08:03
Visning nummer tre: Malta Fashion Week Awards

Nu är det slut på det roliga och jag får tacka för denna ego boost och återgå till det normala livet igen. Shit vilken kul grej, och sista eventet, fyfan vad stort! Fick mig en smärre chock när jag glev ut och mötte ett HAV av människor. Uppskattningsvis 1000-1500 pers, med italiensk TV, journalister och internationella designer-intressenter. Möttes av jubel och applåder då jag skred in i fjäderbaljan och kände mig som en präktig ängel, hade jag fått hade jag flinat till men ack det fick vi ju inte. Pirr i magen. Designern Fleur fick komma in och motta publiken också, det är hon som syns intill mig.

För fler bilder, videoklipp och artiklar: http://fashionweek.com.mt/

Back stage-bilder kommer imorgon!








Francesca till höger:






Från onsdagen:



Boffism.blogsport.com


Kommentarer
Postat av: Anna Z

Wow vilken grej! Och vad jäkla snygg du är Sarah! Hoppas du lyckades norpa åt dig nån liten blåsa som tack för besväret ;)

Kram!

2012-05-13 @ 20:18:04
URL: http://annazetterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0