Helan & Halvan

2012-03-11 at 15:37:55
Tomas: "Haha, nu jävlar kan du skratta åt mitt BMI på 26!"
Sarah: "Ja men hjälp mig nu istället!"



Vädret håller i sig hela helgen och denna söndagsstorm har spolat gatorna smutsiga av havets läckerheter (tång, sjögräs, plastpåsar, flaskor, badstegar mm) som har sköljts upp av vågrona. Bra att alla hundskitar tvättas bort. Vi låser nu in oss med vin plus godis och hoppas på att vi åtminstone klarar oss med att behöva stänga de uppblåsta fönstren och altandörrarna en gång i timmen.

Vi SES om en vecka!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahah, det där gjorde hela min dag. Vilken fantastisk bild.



Ni kan väl den klassiska Arbrå-busringningen från det tiden Peter Storm(are) bodde på Blåsgatan?!

ring ring

- Ja hallå

- Är det Storm på Blåsgatan?

- Ja!

- Håll i hatten då.



Puss och kram på er. Jag pluggar vidare.

2012-03-11 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0