Isle of MTV

2012-06-27 at 20:26:42
Vilken tisdag! Gratiskonsert mitt i veckan. Får man? Ja det får man!

Vi var ett glatt gäng som i taxi åkte in till Floriana/Valletta för att digga till Nelly Furtado, gunga till Flo Rida och hoppa till will.I.am (black eyed peas). Vilket röj! Vi hade så jäkla kul och vilka minnen som bubblade upp. Som den lille hiphoparen jag var, spratt jag till som ett barn när gamla ringsignaler popades live från scenen. Stora, tatuerade afroamerikaner kan det där med att rappa igång blodet. Oh my... Kanske ska fixa tillbaka hockeyfrilla, hängjeans och piercing?
 
 
Vi långa skandinaver hade inga problem att se över publikhavet. Värre var det för donnan.
Är man stor, måste man vara snäll:
 
Vidare ut i natten rullade vi glada semesterdjur, för att runt ett fyrmannabord delge livserfarenheter och goda tips till varandra. Vilken kväll! Nu har jag alltså lyckats att vända på mitt dygn otroligt smärtfritt och kliver ikväll på mitt första nattpass. Jag gillar nattpass, det är lugnt och skönt på kontoret, man får jobba i ro och tiden går snabbt! Det är dessutom mysigt att få se solen gå upp utanför fönstret samt att på morgonkvisten ta en fin promenad hem. Desto klurigare är det att motivera sig till att sova när sommaren med sol och bad befinner sig utanför. Men hey, jag får ju en hel vecka ledighet därefter! Den ledighet som Erik just nu avnjuter.
 
 
På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0