b'togħma inbid '12

2012-07-14 at 09:48:41
 
 
Så var det dags för detta års upplaga av vinfestivalen för ett av Maltas två olika vinproducenter, Marsovin. Det är för övrigt vad som står i rubriken, vinprovning, på maltesiska. Hosta till och det faller rätt i uttal.
Förra året var vi på samma festival för samma producent, samma plats och även då precis innan vi for hem. Gott! Med en nävfull biljetter smuttade vi runt på rödviner, desertviner och bubbel. Upp och hoppa, på jobbet idag klockan 7.45 men hey, ikväll tar jag semester och desto bättre: imorn är vi i sverige!!
 
 
För den som idag söker Tomas: återigen befinner han sig på djupt vatten tillsammans med tankade entusiaster. Jag har inte fattat det här med äckliga vrak och fartyg, som mest bara får mig att inte vilja bada. 35 m under ytan inom kort, är vart han är. Hua. Vi kompletterar varandra bra med våra höga/djupa "respekter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0