15-29 juli

2012-07-31 at 11:04:32
Vi är nu tillbaka till stenen vi bor på, tillsammans med våra rutiner och vår vardag. Hettan vi mötte var inte alls lika tryckande som vi väntat oss. Det snurrar runt 35 grader om dagarna men det fläktar ganska bra. Att landa i jeans och convers var väl dock ingen hit.
 
Resan hem gick bra för oss, vi sov stafett från 20.00 till 11.00 då vi landade. På resande fot under 15 timmar alltså. Det gick skitbra!
 
Under semestern har vi hunnit med otroligt mycket, vi låg igår och försökte summera varje dag vi hade i svea. Det var inte lätt men vi klarade det! Från bäbisträff, till middagar, till brännboll, till stugor, till bröllop! Kameran har inte vart med så mycket men jag har endel bilder att visa.
 
Fyra vänner med respektive (samt Cissis och Andreas lilla Freja):
 
Släktträff i Mållången:
 
Brännboll:
 
Bröllop:
 
 
 
Allting gott, slutet gott. Hem i mörkret går både gäster och brudpar. Vi hade en fantistisk dag, tack!
Fler bilder finns på telefonen, kanske att jag laddar upp lite fler senare, nu är jag helt fyrkantig i ögonen och tänker slappna av på balkongen med ett glas juice. Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul att du är tillbaka och bloggar som vanligt igen :D

2012-07-31 @ 18:47:52
Postat av: Lina

Åh vilka roliga bilder! :)
Tusen tack igen! <3

Puss och kram

2012-08-11 @ 21:21:05
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0