Måndag. Jan. 23

2012-01-23 at 21:00:59


Ovan är en bild tagen från Sliema mot Valletta, en stenig vy som man lätt tar för givet men faktiskt är riktigt fin när man väl stannar till för att verkligen titta. Jag har inte zoomat något utan det är inte längre än så till huvudstaden, 5 minuter med båt.



Givetvis hade jag med mig lite sällskap, två prickar som också var lediga denna måndag. Det dröjer inte allt för länge innan vi återigen kan ligga och sola vid poolen här nedan, ett av favoritställena.



Huvudmålet med utfryckten var givetvis inte att blicka ut över vintermalta, även om det också var trevligt. Huvudmålet var en monstruös bulle. Den har vart med förut och den kommer att komma igen. Var hälsad, ack du store!





Och gissa vad vi gör nu?

Jo, efter att ha ätit kladdkaka till frukost, bulle till lunch, så står jag nu och jullaj sushi! Det får man på sina helger och gissa vad, jag har helg!



Tomas är för övrigt avvisad från köket efter att ha saboterat i princip allt. Åh, gå och träna och bli av med din överskottsenergi istället. Nej låt bli kakskåpet. Godiset är till efter maten!

Kommentarer
Postat av: Calle

Aldrig kul att hamna i utvisningsbåset när man bara vill hjälpa till :(

2012-01-23 @ 22:28:14
Postat av: Hanna

Killar med överskottsenergi.. pööh! Helt plötsligt kramas killen i köket, oj tänker jag, gulligt.. men nääädåå.. då kommer nack-svingen och en onormal vinkel på ryggen!

2012-01-24 @ 16:09:26
URL: http://hannakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0