Spakväll mitt i veckan

2012-01-06 at 12:01:23
Igårkväll unnade jag och Tomas oss en riktig spabehandling av kropp, vi gjorde ett besök till hotellet The Palace och smorde våra sinnen med lite värme. Sjukt skönt att för en gångs skull känna att det är så hett att man vill ta ett isbad! Det var inte igår och den ångande bastun påminde om Augusti på Maltas vindstilla klippor och dessutom fick jag ÄNTLIGEN svepa på mig Michael Kors älskade lilla pärla till bikini igen. Saknad. Hoppas att jag svettade ur mig förkylningen så att inte bastu med bad förvärrar något nu...

Påväg upp till spaavdeningen! Den fina jackan fick jag av mormor och morfar :)


Så här gött hade vi det, aaaaah:



Senare under natten satt vi uppe med chips, pringles, dip, godis, choklad och cola för att heja fram de svenska småpojkarna till JVM-guld! Vilken match! Tur att de vann annars hade jag aldrig lyckats somna om... Go Sweden!

Nu väntar lite stadsstrosning, hårklippning (om jag vågar) och lite middagslagning innan morgondagen kommer med gemensam ledighet. Jag ska försöka att inte blåsa bort innan det, vi har nog orkan eller liknande just nu. Att rutorna sitter kvar får jag tacka gud för, för maltesiska hantverkare lär ju inte ligga bakom prestationen.

Kommentarer
Postat av: Mats o Isabell

Men så skönt det ser ut. Skulle nog behövva en sådan dag själv nu. Idag har julen åkt ut och allt känns nytt. Kram o hoppas att förkylningen kröp ut genom porerna där i bastun.

2012-01-08 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0