Snart.

2012-01-30 at 12:18:04
Drog på mig sulorna (månskorna som Tomas kallar dem som sagt) och gick ut i regnet för att prommenera lite med Julia innan jobbet. Pissväder idag igen. Men sedan förra inlägget är jag glad åt regn. Nästan.

Som den fotogalna idiot jag är, spatserade jag runt strandprommenaden längst Tower Road med en kamera längst höften. Vad ska det vara bra för? Skulle jag inte ut och gå? Varför ska en monsterkluns på 1 kg dingla ner längs höftböjarn? Idioti och svagsinthet. Men se resultatet och tacka mig sedan, det går bra. Ja jag kan ta det.







Observera att det har börjat slå skott på trädkronorna och vi ser våren komma, sakta men säkert. Om cirka en månad vänder allt till det varmare och bättre.




Snart är det vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0