Maltasöndag

2012-01-16 at 12:05:17
Tomas var iväg och kickade boll tidigt på morgonen i söndags, mötte lillebror i dörren efter utekväll och jag sov fortfarande när han kom tillbaka. Det tycker jag är beskrivande om något.
Vi hade bestämt att vi skulle suga in det fina förmiddagsvädret genom att äta en liten frukost ute på uteservering i solen, vilket vi gjorde. Hamde på Papparazzi och klämde en varsin wrap/Ftira i stekhetan sol. Riktigt härligt! Vi gjorde sedan en söndagsinhandling och förberedde för kvällens väntade middagsgäster -Julia och Carl! Tomas master piece Lassage al forno med rödvin och parmesan stod på menyn. Supergott! Sällskapet hade med sig en minst lika god äppenpaj till efterrätt, och Milda Vaniljvisp. Mums!





Ikväll ska vi in till Valletta efter att Tomas slutat vända siffror åt Phoenix. Själv börjar jag inte förens imorgon klockan 13.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för igår fina ni! Och sorry för att vi bangade idag. Det ser sjukt kallt och blött ut ute. Åkte ni? :)

2012-01-16 @ 18:14:02
URL: http://sholiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0