Trettioen timmar senare

2012-02-11 at 10:13:20
Fredagkväll på Hugos Tapas, ett ställe som jag själv aldrig ätit på innan. Toppenbetyg och ett garanterat återseende! Jag vill tacka mormor och morfar för denna kväll, ni är underbara.







Det vart en lång fredag för mig, total vakentid 31 timmar. Tackar Johanna, Julia och Tomas för att ni lyckats sysselsätta mig under hela fredagen för att undvika sömn. Morgonprommenad, långfika, Sex and the City 1, kladdkakebak och Sex and the City 2. Nu är dygnet tillbakavänt och jag är redo för en lördag!

Från Hugos Tapas: 3 sorter -smaktest på Tomas.
Den här känner jag igen! Men jag har ingen aning om vad det kan vara. Nåt krämigt?... Nej, jag vet inte. (Rökt lax).
Det här är... nån ost. Gozo ost? Nej, jag svarar chevré! (Blå mögelost).
Den här är i alla fall Begilla eller Hummus. (Rätt).

... man är olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0