Slutlurat

2012-02-26 at 19:34:40
Jag har nu joinat Erik i soffan, sjukläge och feber tycks vara på innelistan här nere just nu. Vi byter av varandra med jämna mellanrum, Erik snorar och jag tappar rösten. Men det är ok, vi har alla vårkänslor och det är fantastiskt väder om dagarna. Vi har under senaste veckan haft 15 grader i skuggan och en och annan rödnäsa kan identifieras på avstånd. Om någon vecka är det sommar på riktigt!



Observera att vi inte tar av raggsockorna än på ett tag.

Jag har även noterat med mitt onödiga detaljseende att vi fått oönskat främmande i sovrummet igen. Tänk att man aldrig kan få vara ifred! Vi trodde att vi hittat paradiset, nu kryper sanningen fram med svansen mellan benen. Bara att köpa blekmedel och målarfärg igen för att "ta bort".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0