Bildspel från helgen

2012-02-13 at 10:37:11
But of course:







Satte mig i bullkoma och glåmade runt på internet, och till min stora förvåning (och Tomas suckande), fann jag en kvinna i EXAKT samma klädsel som mig. Rätt oväntat en lördag eftermiddag.



En powernap senare och Julia kom på besök, lite vin och lite pizza. Jag har fastnat för en pirra med fyra ostsorter, päron, timjan och honung. "Nu får du fan lägga ner med den där jävla päronpizzan", ja alltså ät ni era pizzor grabbar (aka lilla skit-Erik), så sköter jag mitt.



Kvällen fortsatte och fortsatte och fortsatte och slutade tillslut i PV. Två kvinnor på klack kan ha mycket roligt tillsammans. Söndagen spenderades sedan i samma soffa, till Da Vinci-koden följt av Änglar&Demoner.









Idag är det måndag igen, tre lediga dagar återstår. Kommer nog blir en och annan film under den tiden, men nu ska jag först tjata ut en ovetande vän på sushi-lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0