Direktrapportering

2012-08-12 at 12:45:30

God dag skulle vi vilja påstå.
Karin, Maria och Fredrik åkte tidigt imorse iväg till Blue Lagoon, själva stannade vi på fastlandet och hamnade på The Palace tak.

Själv längtar jag efter min söndagssushi.

Hemma är det karnivalståg idag och jag misstänker en skolstart imorgon. Hade gärna vart med på både stormässan och karnivalståget för att avslutat med en pizza. Det brukar vara sommarens avslut. Jon, skicka lite bilder på ekipaget! Håller tummarna för seger igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mä! Känner inte igen dig!

Svar: Visst är det lite läckert vad färg kan göra :)/Pyssel-Maja
SarahHoof

2012-08-13 @ 17:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0