Avicii och massa damm

2012-08-15 at 14:20:39
Nu ni!
Hemkomna inatt från den första house-spelningen någonsin för oss båda. Ska enligt uppgift vart ca 8'000 pers på den stora åkern. Vi hade så fint kallade VIP-biljetter och per biljett ingick en 70s absolut vodka. Kom igen? En ganska smutsig tillställning på sina håll men både jag och Tomas höll oss nyktra. Flaska bortskänkt. Tillbaka till dunkadunka. Man kan tro att det ska låta lika mest hela tiden men icke! Han var grym! Tomas har under ett år ställt den logiska frågan; hur kan man bli känd av att spela någon annans musik? Cissi, kommer du ihåg?

Igår sa han; jag förstår grejen! Det här är grymt, han är ju sjukt bra!

Och det var han!


Kommentarer
Postat av: Mammma

Har man 45 milj. i inkomst så måste man va bra! Han är den första Dj som får spela på New York City Radio Music Hall eller vad det heter. Swedish House Maffia sålde ut Madison Square Garden 3ggr! Det är nog så att det är bara att hålla med, dom är grymma, alla ungdomar kan ju inte ha fel!

2012-08-15 @ 21:00:36
Postat av: Cissi

Självklart minns jag! Det verkar som att till och med vi måste ge det hela en chans då om ni har blivit frälsta :)

2012-08-16 @ 21:18:35
Postat av: Steve Angelo

Frälst och frälst, det går att gunga till iaf.

Svar: Haha, gunga och gunga. Var nån som hoppade runt och vevade med armarna också.
SarahHoof

2012-08-16 @ 21:37:32
Postat av: Joooon

Skulle ha blandat en grogg av den då? Han är riktigt bra, förstår väl att ni enjoyed it! Avis ja, måste på en spelning jag med :)

Svar: Hej bror! Ja han var grymt bra, han eller nån annan, spelar nog ingen roll vilken att se :) Emma ska på housemaffia, de är nog bra balla med!
SarahHoof

2012-08-19 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0