Allt i vanlig ordning

2012-08-10 at 10:49:12

Erik och Leidy Madonna har flytt the birds nest och lämnat sin sovrumsdörr öppen för besökare. De två har sedan igår kväll andats svensk luft tillsammans för första gången. Sverige är Leidys tredje europeiska land att besöka och efter lite googling av vår nordiska natur sa hon fullt seriöst att "jaha, lever dinosaurierna fortfarande där uppe". Att en älg såg ut som en dinosaurie var nytt. Vilket äventyr de kommer att få!


I deras sovrum här nere bor nu Karin och Maria, Fredriks mamma och lillasyster. De är nere och smakar på värmen under en vecka. Vi planerar lite gemensamma helgsaktiviteter just nu, vi får se vad vi hittar på.

Gällande mina naglar: Jag har fortsatt en fri vilja och visst är det härligt! Rastlös som jag lätt blir och vips har man förbrukat tre färger per nagel, fantasin sätter gränsen.

Ett eftermiddagspass kvar, sen gemensam helg.
Jag önskar er en fortsatt fin fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0