Som-sommar

2012-04-27 at 14:14:04
Jag ska strax knata iväg för att beta av veckans sista arbetspass, det är något att fira en fredag! Hettan är här och det lökar sig i armhålorna och fossingarna trivs bäst i den öppna luften.

Imorgon ska vi spela volleyball-turnering! Bröderna Lindberg utgör en fin block vid nät i laget FS Scandinavia och jag bidrar med kämparglöd i laget Team Mella. Grill ska tas med, öl ska kylas och knän ska återigen tejpas. Det kommer bli en lång och fin dag på den guldiga stranden Golden Bay.

På söndag får vi besök i form av Putte, Josefine och lille sonen Hajjy (Harry). Det ser vi fram emot! Kanske blir det ett premiärdopp? Man får se.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har för mig att persilja ska vara bra att äta. Kan vara bra att testa i alla fall när du är så utsatt. Kram

2012-04-29 @ 12:59:07
Postat av: Anonym

Ööööhhhh. Hamnade på fel ställe men du fattar.

2012-04-29 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0