Slam Tilt Volleyball tourney

2012-04-29 at 23:13:01
Tävlingsjävulen i mig måste vika ner sig och bekänna att jag tillsammans med mitt lag är besegrade. FC Scandynavia kammade hem segerpokalen och Team Mella blev utslagna tidigt. Vi var inte lika vassa.

Men vadå, pokalen står i vårt vardagsrum, man kan säga att det blev som en seger ändå!















Det svettades och kämpades, årets första nedkylning i havet är gjord och jag tog mig inte ner mer än halvvägs. Måste säga att det inte var lika kallt som jag föreställde mig men dumt att chocka kroppen allt för mycket.

Vi stannade kvar till sena kvällen och grillade på rediga köttbitar, hade gott sällskap och fin solnedgång. En helt perfekt lördag och med som trofé kom både pokal och brända knäveck.

Nu har vi besök här nere, Harry pratar ikapp med oss fyra andra och det är full rulle. Ska bli intressant och se hur tidig morgondagen blir, barn varknar ju innan brevbärarn. En heldag på en annan sandstrand väntar, matsäck och en handduk, sen är man klar. Vi har det bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0