Vi är med lägenhet

2011-09-08 at 18:04:18

Nu är det klart, lägenheten den senare är påskriven och vi har nytt boende från den 1a oktober. Vad som även är klart, är att mina älskade systrar kommer ner och hälsar på som första besökare i den nya lyan. Vi ser alla här nere fram emot det jättemycket och jag längtar galet mycket efter er. Morgonte till soluppgången och kvällsvin till solnedgången. Komsi!

Tomas ser man inte mycket av under veckodagarna, har han inte träning så har han match och har han inte match så jobbar han. Men idag var det public holiday, ligan begav sig till öns största strand tillsammans med fler goa gubbar, andra soldyrkare och flertalet skumma urinvånare. Vi fann en lirare som valt sovposition av mindre kroppscharmande art. Grabbarna tog sikte och funderade länge på hur valet av sovstil gjorts.


Vi har även här i veckan besökt en riktigt äcklig beach på västa sidan av ön, en av fyra sandstränder och troligtvis den fulaste. Nu vet vi det och behöver inte åka dit igen. Tong och slemsten, vi vet vart vi hittar dig.


Observera det lilla barnet med snorkel och plastpåse på huvudet.


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till lägenheten!

Åh va jag längtar tills vi får se hur ni bor! Vinet låter lockande också, och några sovmorgnar...:)



Trevig helg! Puss o kram

2011-09-09 @ 14:29:42
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0