Kvällsprocedur

2011-09-20 at 10:25:08
Det är underhållning i Moyra varje kväll innan läggdags. Kuddar viner genom sovrum, badlakan piskas mot badrumskakel, handflator möts i svidande smällar, offer faller platt och blod spirar ner längs kroppar.

På en av oss.
På mig.

Jag hör ljud. Jag ser skuggor. Jag känner mig förföljd. Jag sover oroligt. Jag försvarar min kropp i sömnen. Jag hugger efter byten. Jag viker mig inte i en duell.
Mina sambos börjar tvivla på huruvida jag far med sanning eller osanning, jag har snart mina medspelare på fiendens sida. De bygger upp en armé och de tror att jag inte vet om det.

Sanningen skall i framtiden träda in i ljuset, världen ska skåda mina sanna ord. Den maltesiska myggan är djävulens sände son, tagen till jorden för att äta mig levande.

Kom an, du fule flygfä! Jag sitter med dödens spray och väntar på dig. Fegis.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_mosquito

Kommentarer
Postat av: Mats o Isabell

Blev det de blommiga shortsen? Står väl inte på förän Tomas och Erik hänger där med mysgubbarna med ölkaggar. Kommer ihåg ditt krig mot armén sist vi var där, det innebär ju att det blir myggfritt för de andra. Ses i början av november. Hoppas på myggfritt då. Kram

2011-09-20 @ 18:52:41
Postat av: Sarah

De blommiga badshortsen i mitten blev det, i stl XS, hehe. Vi ser fram emot att ni kommer ner igen, till ett myggsanerat Malta. Kramar till er

2011-09-21 @ 09:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0