Gamla lägenheten

2011-09-14 at 14:31:41
Ett inlägg till er som undrar hur vi bor just nu, lägenheten som vi flyr pga anledningarna -sängplats och mögelinvasion.
Det är vid första anblick en jättefin lägenhet, den har perfekt läge och är rejäl invändigt. Pass på.

Master bedroom.

Nedre toalett.

Nedre hall.

Vardagsrum.

Övre hall.

Övre toalett.

Kök.


Då vi flera gånger haft mögelsanering bakom tex garderob och längs många väggar, finns inga riktigt grottiga, gröna bilder att visa på blomningen. OCH, kära läsare, idag inte mindre än två månader efter bestämd tid kom det hit två hantverkare för att korrigera fuskmontage och fuskbygge i badrum/dusch. Hobbyingenjör som man får kalla sig efter 3 av 5 år, har jag länge noterat fel till hyresvärden. Idag alltså, byggde de in fukten desto mer, fogade lite här, borrade bort lite fläckar där och målade över lite mögel överallt. Frustrerande och det svider i en bättre vetandes ögon. Synd på en så påskostad lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Sanna K

Hej! Jag är lite sugen på att flytta till Malta i Höst så jag tänkte bara höra, är det svårt att få tag på en lägenhet? Och vad kostar en så fin lägenhet som ni hade först? Måste ha kostat en hel del :)

2012-06-18 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0