0035679860900

2011-09-03 at 21:54:00

Sifferföljden ovan föreställer inget annat än mitt nya maltesiska mobilnummer. Spara det och använd det framöver om ni vill nå mig :)

För att följa upp senaste inläggat kan jag meddela att
- Löken finns kvar och växer sig starkare för varje dag. Den är uppe i två måltider och jag tror att den överlever fem bidrag till spisningar.
- Favoritlägenheten är bräckt av den vi såg senare under kvällen! Ny pärla är satt på pedistal och vi ligger nu i förhandlingar och i strid. Vår (förhoppningsvis) nya lya ligger ca 50 m ifrån nuvarande och är ett komplex av tre sovrum, två badrum (räcker ju faktiskt det med) och med ett fantastiskt kök/vardagsrum plus tillhörande balkong med utsikt mot hela strandpromenaden-havet-kustremsan-dagssolen-solnedgången osv. Observera att mycket här på ön ligger på 50 m avstånd...

Vi vill alltså nu att nu korsar fingrar, håller tummar, undviker stegar, inte saltar på en vecka och helst inte placerar nycklar på bord. Allt för vår skull.

Idag har vi varit vid St Peters Pool och bland annat: spanat (grabbarna), lekt (grabbarna), hämtat sand på bottnen (grabbarna), jävlats (grabbarna), luftat (grabbarna), ätit mycket och gott (jag).






JAG HAR KÖRT I VÄNSTERTRAFIK!
Det gick bra och mycket pga min körskolning av far "hon kör som en gud -aggresivt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0