Aka själsfrände

2011-10-29 at 23:21:06
Dj Marjon,
Maria Mutola,
Marion Jones,
Jonsson och
Maria.
Kärt barn har många namn. Hon är döpt Maria Helena Viola Jonsson och hon döpte mig Buffe av någon oförstådd anledning. Vi har följts åt sedan barnsben, trots 20 mils avstånd (Alfta-Sönsvall). Vi var varandras fiende från det att hon fyllde 10 och jag fyllde 9. Överst på pallen var krigsmålet. När vi sedan år 2004 blev sambos i Sandviken blev vi bästa vänner, tränade tillsammans, hängde med grabbarna, gjorde hyss, lärde oss spela guitarr, tittade på idol, lyssnade på Cat Stevens och lagade oftast flygande jakob, stuvade makaroner, hargryta eller rårisbiffar. 
Efter studenten 2007 flyttade vi ifrån varandra och idag är avståndet bra mycket större än 20 mil. Men avstånd är en bagatell.



HON KOMMER NER TILL MIG SÖNDAG KVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0