Som ögon när barnen är små

2011-11-09 at 18:39:27
Ni vet hur gärna jag fotograferar, donar, tar tid på mig, irriterar och är omständig. Ibland betalar mödan tillbaka i natura.
Hösten är ju som tjatat om här och himlen lever sitt egna liv, tar egna beslut och levererar nästan varje kväll någon ny skepnad. Massiva åskväder sveper förbi, färgsprakande solnedgångar uppstår och havet med sin svindlande massa spolar upp sig över vägar. Väldigt fascinerande och fängslande.
Innan jag börjar låta allt för mycket som Eva Dahlgren (ja vi har tittat på Så mycket bättre) visar jag bilderna och lämnar bloggen för denna dag.

De tre första bilderna är tagna från balkongen och den sista i motsatt riktning -mot balkongen.





Ps. Vi är nu på registreringsnummer 026. Ds.

Kommentarer
Postat av: Maria

coolt! gillare!

2011-11-10 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0