Kör rally, kör rally pappa

2011-11-07 at 19:52:29
Vi har haft det så bra i helgen, Tomas och Eriks föräldrar Mats och Isabell är som nämnts nere en vecka tillsammans med Isabells syster Yvonne och hennes man Hasse. Den stora släkten och jag har gjort hela Malta och ön Gozo under dagarna två och resultaten blev mätta magar, nöjda besökare, röda näsor och förkylda barn. 
Vi har svept förbi mycket små byar och mycket stora byar, fina vägar och mindre fina vägar, dåligt väder och mycket fint väder... Vi har fått ut allt möjligt tänkbart ur tripperna och det sora samtalsämnet (bortsett från registreringsnummer) har vart mat! Som vi har ätit och som vi har mått. Fantastiska middagar, stora luncher, höga kakor, djupa kaffekoppar och ändlösa vinglas är smått sammanfattande. Detta är givetvis en av de postiva delarna med att ha besök, man har en "ursäkt" att äta oförskämt gott.

Ikväll sviker jag dock ligan för en säng, fick en förkylning av helgen (eller Tomas) och tänker göra som alltid när jag är sjuk -sova mig frisk!




Godnatt från mig.
Ps. Vi är nu på registreringsnummer 020. Ds.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, håller på med precis samma sak! Nummerplåtarna alltså. 39 är mitt mål för tillfället, men med alla bilar här lär det gå undan ;)

2011-11-07 @ 23:50:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0