Underbart är kort

2011-12-30 at 11:46:16
Fem dagar hemma gick alldeles för fort, men vad kunde man vänta sig. Jag är tacksam för att jag fick komma hem och dessutom hinna med så mycket.

Mottagandet på Arlanda var chockartat. Tomteeskort!


Uppesittarkväll på Juggas, klädde julgran och drack glögg. Hemma!

Frukost på Julafton.


Vem är det som kommer?!






Lite smått nervösa och rädda barn...







Kalle Anka!




Busbarn som leker kurragömma i presentpapper.


Kusinmöte.


Mormor och morfar på besök över middag i strömlöst hus.


Syskonfest och annandagsbandy på Ön


Såhär efter jul kan jag konstatera att det är många som vet att jag fryser här nere på Malta. Jag sover numera varmt och skönt och klarar mig riktigt bra i kylan. Tack!


Nu inväntar vi ett stort infirande av det nya året! Innan det ska vi alla bli friska och pigga, jobba lite och äta av den svenska maten vi har med oss ner. Tack för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder! Va mysigt de var!

Gott nytt år på er!



Puss o kram

2012-01-05 @ 15:33:07
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0