Här sitter jag och fotograferar mig själv

2011-12-17 at 10:58:46
Det kan man få göra när man är ensam och är lite rastlös tycker jag. Har gått in och vänt till Sliema två gånger och dessutom gått till St Julians en vända. Nu kan jag ju faktiskt inte går mer utan satte mig på balkongen för att fotografera lite. Eller ja, mest för att njuta av utsikt, värme, GODIS, ice tea och BALLERINA PEPPARKAKA! Det får man.


Nu ska vi ut och röra på oss. Sen väntar en helkväll tillsammans med Julia och Carl, två boråsare vars mannen i paret är målvakt åt FC Scandinavia och där flickan i förhållandet är en fd brevväxlare med min kusin Karin! Det ser vi fram emot!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag saknar dig, min charmiga älskade vän :)

2011-12-17 @ 21:36:50
Postat av: Sarah

Och jag dig med innehåll :) Snart kommer vi!!

2011-12-18 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0