Första luckan i julkalendern

2011-12-01 at 11:10:56
... bjuder idag på bil numero uno, registreringsnummer 001, evighetsbilen, "inne"bilen, bilen som får dig att sugas ner i bilräknarhålet.

Här kommer varsego:


Själv är jag inte alls besatt av dessa registreringsnummer, långt ifrån. Jag fotar bara alla som för mig är lite udda eller vanligt förekommande. Som tex [001]. Den vanligaste skylten av av alla dessa 300 000 bilar.
Men den i särklass bästa skylt som kommit i min väg, finns ej på bild, är regnummer [V40 FEL] -som dessutom satt på en Audi. Värdsklass! Jag är inte besatt, bara lite lätt beroende. Skulle nästan kunna snudda vid ordet manisk. Men inte besatt? Hjälp mig i sådant fall. 

OCH, en till sak. Imorse när jag vaknade och i sömnen öppnade garderoben (aka kalenderluckan) uppenbarade sig en enorm överraskning! Detta var vad jag fann:

Charmören Sören har vart in i min hjärna och rotat fram min önskelista, printat den och sedan i förskott smörat upp mig rejält! TACK älskling.


Nu ska jag ut på jakt efter registreringsnummer 044 i ordningen. Min lagkamrat i detta har blivigt min fiende.

Happy December First!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är allt för bra den där Sören. Här får man minsann ingen julklapps-kalender.. Bara massa tentor som går åt skogen och ett gips som gör att jag inte kan prova dom snygga tröjorna på stan!;)



Hoppas ni mår bra allihopa. En jätte kram från Uppis. <3

2011-12-01 @ 13:06:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna Z

Sarah! Jag har 044 på min bil, gills det??

2011-12-01 @ 19:56:33
URL: http://annazetterlund.blogspot.com
Postat av: Sarah

Hanna: Du kan få låna Sören ibland, han gör även god lassagne :) Ta hand om dig och handen!



Anna: Om jag inte hittat min 044a innan jul, så ringer jag dig hemmavid. Deal?



Kramar!!

2011-12-01 @ 22:53:19
Postat av: Anna Z

Självklart! :)

Kram på dig!

2011-12-01 @ 23:00:30
URL: http://annazetterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0