Ett till julkort!

2011-12-21 at 18:48:35
...fick jag idag igen. Maltaposten verkar fungera fint vid jul :) Tack tack tack för att vi får så fina kort!

Jag är fortfarande pigg om nätterna och sover som en gud om dagarna, det var alltså inte alls så svårt för mig som jag trodde. Pjuh! Dessutom är de tre helt ensamma nätterna på kontoret nu över och de två sista har jag sällskap av en kollega som jobbar samtidigt. Två nätter kvar alltså.

Igår hade bröderna bestämt att vi skulle fira jul sista kvällen då hela kollektivet var samlat. Fredrik flög nämligen hem idag. Firandet innebar ett med Maltamått mätt enorm julbord, där Tillmans korvar, köttbullar, skinka, kanelknäcke och Jonnys senap kunde igenfinnas. Som om inte det vore nog hade Erik en hemlis i frysen som skulle visa sig vara Frödinges kladdkaka med pepparkakssmak! Åhjo, Malta gömmer många delikatesse. Vi avslutade tillställningen med julskum i form av svenska tomtar. (Nu kommer jag att lägga upp bilder på mat igen. Tjejfenomen.)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vart gömmer sig julmusten? :O Vi längtar så efter er och räknar ner tills vi ses :)

2011-12-21 @ 21:39:40
Postat av: Sarah

ALLA 4000 flaskor var slut på candynavia! Vi fick nöja oss med cola denna gång :) Åh det gör jag vi med. Ska bli så kul att ses äntligen. Puss

2011-12-22 @ 04:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0