Malta hjärta sopor

2013-01-31 at 12:48:00
Igår fick jag se mitt framtida liv skymta förbi.
Jag satt som vanligt och jobbade, hade inte skitmycket att göra utan satt och letade febrilt efter saker att just göra. Läsa aftonbladet, googla konstiga ord, flippa runt på youtube, kolla på andra som har något att jobba med, koka kaffe, koka mer kaffe, äta choklad... Mitt lilla chatfönster plingar till och jag får svar på min ivägsända fråga sedan innan. Yes! Något att göra.
 
"Hör av dig när du är tillbaka och berätta hur det gått hos sjukgymnasten"
1.5 timmar senare:
 
"Är det okey om jag berättar ikväll så har vi något att prata om då också?"
 
Haha, va? Hej, vi heter Sarah och Tomas. Det här är vårt liv som pensionärer.
Vilken tur att vi under tiden kunde komma på andra saker att prata om. Vädret och så. Kaffe osv.
 
 
 
På bilderna ovan har ni resutaten av ytterligare nötter.
 
Bild 1. Fungerade det inte första, andra, tredje eller fjärde gången, så kanske det fungerar en femte gång?
Bild 2. En kassisk sophög, välvald placering, mitt i stan, framför sitt budskap?
 
Snart väntar sista jobbpasset innan tre dagar ledighet. Jag har idag pratat med två systrar och två systerdöttrar, hemlängtan är stor! Emma den skiten flyger till sydamerika på lördag, för att vara borta i 4 (!) månader. Jag hoppas på många uppdateringar och många bilder. Kanske man kan få följa med lite granna? I en ganska stor väska eller två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0