SEMESTER

2012-09-16 at 02:24:42
Jag jobbar min sista natt. Någonsin. Jag har alltid föredragit nattpass av den anledningen att det funkar bra för mig att vänta på dygnen samt att det är värt all den ledighet man får därpå. MEN, trots det ska det bli skönt att inte jobba fler nattpass. Jag är klar.
 
Imorgon kommer Mats och Isabell, eller idag då kan man säga, söndag. De blir här en vecka men jag och Erik hinner bara vara med under 5 dagar för sedan drar vi till España y Ibiza. Me gusta mucho! Företagsresa under 4 dagar, i solen och med härliga kollegor. Det tackar vi för!
 
Ha en fortsatt fin dag! Nu ska jag snart ta semester, dygna över söndagen och sen sova som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0