Världssöndag

2012-06-18 at 09:00:15
Golden Bay, är ett namn ni hört förut. Dit var jag i söndags tillsammans med bland andra Julia och Carl. Lyckades bränna arslet genom att på ett klassiskt sätt ha en bikini som var liiiiite mindre än de andra. Hur jag ska sitta ner och jobba blir ett kommande projekt för dagen, om man inte kan gå och inte kan sitta, vad är man då? Riktigt urusel.





Tomas och Erik kom igår hem välbehållna och berikade med minnen för livet, lite brända om axlarna och de två rosa väskorna kom de med. Om jag varje gång han är bortrest får en stor ask finchoklad, är det okey att vara borta fler gånger.

Ps. Nej, jag badar inte med foten. Den är väl inpackiterad och såret tvättas varje dag och ombandageras. Till förfogande hittade jag en flaska Absolut CITRON, ska det svida kan det likväl va på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Oh vad jag längtar tills man kan bränna baken.Här håller vi på att vittra sönder av all väta.Nu hoppas vi på en helt underbar midsommar i Mållången.Kramar till er alla.

2012-06-18 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0