EM i bilder

2012-06-21 at 11:47:43
Tomas har nu fått sina bilder intankade på dator och jag har äran att dela med mig av pojkarnas minnen till er.

Till att börja med kan jag här från söder rapportera att Tomas, med egna ord, uttalat "Fyfan vad less jag blir på människor som inte kan fotografera. Ja du vet, kapar vid knäna, får inte med helheten och missar känslan i bilderna". Aaaahaha, hur länge har vi bott tillsammans sa vi? 25 år? Jag har ett starkt inflytande på karln, omedvetet, smärtfritt men jävligt effektivt. Från "Eye in the corner" till mästerfotograf! Jag är stolt.

Hur som och vidare följer.

7 timmar på flygplats, i väntan på väskor glömda i München För att sedan framme i centrala Kiev träna hjärngympa, för att komma in: "håll ner x x x och x samtidigt"

 
 

Första matchdagen, öppningsmatch mot huvudnationen Ukraina!
 
Tomas springer in i gamla fotbollskollegor från Umeå.

 
 

Rickard är stum.

Svensexa för vår vän Johan:
 
Erik får en kaka på sängen, 24 år gammal. Storebror kan han.

Sightseeing i Kiev:
 

Maltapojkarna i Swedish corner. Sebbe och Dr Hunt.

För att gemensamt tåga med 20'000 svenskar mot Englandsmatchen. Kan ni föreställa er 20'000 svenska grabbar (fotbollsgrabbar) tillsammans sjunga Euphoria, genom en hel stad? Jag har svårt att se/höra/föreställa mig.
 

Nöjda med varsin körv och burgare.

Sverige tar ledningen med 2-1! Tröjorna ryker och grabbarna går i falsett.
 

Se där, vem satt på raden bredvid om inte Bollnäspöjken Kilian?

Både kropparna och skorna är matta. Dags att slänga in handuken efter en vecka.
 


Allting gott, slutet gott.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grabbarna verkar haft det kanon! Lite spa där på slutet var ju mysigt.. Nu har vi varit hos mormor o morfar på kalas och nu ska vi heja på Portugal. Lillebror missade ju att det är midsommarafton och hans 20-årsdag i morgon. Öööh! Är det på fredag, vi landar på Arlanda fredagkväll!Suck! För dyrt att boka om biljetten dock.
Önskar er en härlig midsommar på Malta. Ska be Emma lägga ut lite midsommarblomster åt er på fejan. Massor med kramar från Mamma!!

2012-06-21 @ 21:50:08
Postat av: Sarah

Haha, men Jon! Han är ju inte ens bakom flötet, han ligger därunder. Hoppas han kan fira dagen på lördag då, när alla andra är trötta efter midsommar :) Vore jättemysigt att få se lite svenska blomster, själv får jag väl köpa mig en törnbuske och vira in i håret.
Puss&Kram!

2012-06-21 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0